ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2015-2016

1.   ΣΧΟΛΕΙΟ :    Γυμνάσιο Νεάπολης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ :   Πάμε θέατρο;

Ένα ταξίδι στην ιστορία του θεάτρου, της μάσκας και της ενδυμασίας

ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ   ΝΑΙ                   ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: (Σχετικό αρχείο)

2.   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                                Κλάδος/Υπερωρία
Υπεύθυνος: Χαντζή Ευσταθία                                                    ΠΕ 02/ΟΧΙ
Συμμετέχοντες: 1) Γεωργίου Μαργαρίτα                                     ΠΕ 02/ΟΧΙ
                       2)Χατζημόσχου Αναστασία                                 ΠΕ 06/ΟΧΙ
3.      ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ  (να συμπεριληφθεί λίστα στο τέλος της έκθεσης )
4.      ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ
ΕΘΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ Ή ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
5.      ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΣΕ ΚΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
     
     
6.   ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης

(πρόγραμμα: «Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα»)

Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο από μαθητές, δραματοποίηση αποσπάσματος «Ελένης» του Ευριπίδη στον χώρο του θεάτρου Ημερήσια εκδρομή
  1. ΑΛΛΕΣ δραστηριότητες που έγιναν για την υλοποίηση του προγράμματος (συντομη περιγραφη).
  • Συλλογή πληροφοριών για τα είδη του θεάτρου, τον ρόλο του προσωπείου/μάσκας και της ενδυμασίας.
  • Συνάντηση με τον τοπικό ερασιτεχνικό πολιτιστικό/καλλιτεχνικό σύλλογο, συζήτηση των διαδοχικών σταδίων προετοιμασίας μιας θεατρικής παράστασης.
  • Σχεδίαση, κόψιμο, ράψιμο θεατρικού κουστουμιού «Ελένης» σε συνεργασία με την ενδυματολόγο κα Μαρία Σαλπέα, καθώς και κατασκευή ανάλογων κοσμημάτων και υποδημάτων.
  • Κατασκευή μάσκας σατύρου και θεού Διόνυσου, σύμφωνα με εικονογραφικά πρότυπα αρχαίων αγγείων.

 

  1. Αξιολόγηση του προγράμματος:

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με επιτυχία. Οι μαθητές μελέτησαν βιβλιογραφικά την ιστορία του θεάτρου από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή (όχι μόνο το ευρωπαϊκό θέατρο, αλλά και το ασιατικό), είδαν από κοντά ένα αρχαίο θέατρο και έδρασαν σε αυτό. Ταυτόχρονα έμαθαν για είδη θεάτρου που αγνοούσαν και συνειδητοποίησαν τη σημασία κα τον ρόλο της μάσκας και της ενδυμασίας στον χώρο του θεάτρου αλλά και της καθημερινής μας ζωής, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μέσα από τις προγραμματισμένες κατασκευές εξασκήθηκαν και γνώρισαν, έστω και περιστασιακά, τα διαφορετικά στάδια σχεδιασμού/κατασκευής ενός θεατρικού κουστουμιού, καθώς και τις βασικές αρχές επεξεργασίας του πηλού.

 

ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

  1. Σκιαθίτη Μαρία, Β2
  2. Τσέγκα Χρυσούλα, Β2
  3. Βραϊμάκης Παναγιώτης, Γ1
  4. Δήμα Θεοδώρα, Γ1
  5. Κοντραφούρης Χρυσοβαλάντης, Γ1
  6. Κοντάκου Λαμπρινή, Γ1
  7. Κοντάκου Μαρουλή, Γ1
  8. Γιαννακόπουλος Ευθύμιος, Γ1
  9. Γιαννακόπουλος Μιχάλης, Γ1
  10. Κωνσταντινάκου Παρασκευή, Γ2
  11. Λιβανού Ωραιάνθη, Γ2
  12. Λύρα Γεωργία, Γ2
  13. Μαγκανάρης Ορέστης, Γ2
  14. Μέμητσας Χρήστος, Γ2
  15. Μαραβέλια Ιωάννα, Γ2
  16. Μπόκος Γεώργιος, Γ2
  17. Μπόκου Νικολέττα, Γ2
  18. Όξφορντ Μαρία-Ρόουζ, Γ2
  19. Πανάγος Ευάγγελος, Γ2
  20. Παπούλη Πολυτίμη, Γ2
  21. Σαραντινός Ιωάννης, Γ3
  22. Σταθάκη Δανάη, Γ3
  23. Στιβακτάς Γιάννης, Γ3
  24. Σούκου Ελένη, Γ3
  25. Στούμπος Σταύρος, Γ3
  26. Τσάκαλη Σοφία, Γ3
  27. Τσάκος Γεώργιος, Γ3
  28. Τσιγκούνη Μαρία, Γ3
  29. Φαβίου Μιράντα, Γ3
  30. Ψαρράκης Κοσμάς, Γ3
  31. Ψαρράκη Χρυσούλα, Γ3